MellandagsRean!

2007-12-28 @ 17:10:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I morrn ska jag och mor min, får se om syrran hänger med också, ge oss ut på rean med stort R... MellandagsRean!! Veckan är ju nästan slut så vi får väl se vad utbudet har att erbjuda för oss om kommer i sista minuten men jag kan tänka mig att vi inte kommer vara dom ända som planerat att frossa i alla klädbutiker i morgon...
Egentligen ska vi ju inte shoppa till oss själva.. Det är faktiskt lite försenade julklappar till kusiner som varit bortresta men jag hoppas också på att kunna hitta något fint till nyår...:) En svart liten klänning, eller kanske något glittrigt vore nice!  Men som sagt vi får se vad staden har att erbjuda.

Wish us luck! Chao


image4


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback