Morgonens guld

2007-12-29 @ 09:54:54 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

God morgon allihopa!!
Steg upp för en timme sen ungefär, ganska precis klockan 09.00 vilket jag tycker är en alldeles lagom tid att börja dagen på. Jag gjorde i lugn och ro i ordning frukost medan resten av familjen antingen sov eller var ute hos hästarna.
Idag blev det min hemmagjorde filmjölkslimpa (MUMS! receptet finns på recept.nu, ni vet hon tv-kocken leila, älskar hennes recept!) tilld det blev det leverpastej och gurka, apelsinjuice och honungsyoghurt med det bästa av allt....

Trumvirvel...

Müsli!!

Fruktmüsli med russin och björnbär och blåbär å allt möjligt gott!! Plus att det är nyttigt!!
Ja vad säger man, helt otroligt..

Müsli, morgonens guld..

image6

Kommentarer

Postat av: Madde

Nej men inte visste jag att du skaffat blogg! Men nu kan du räkna med mig som en trogen bloggläsare :D Haha
Puss Puss

2007-12-29 @ 21:44:40
URL: http://neonlight.blogg.se

Postat av: Nettan

shit Hansi! du har ju haft bloggen ett tag och inte sagt nått! :O
men jag kommer, som Madde, vara en trogen bloggläsare :P count on me ;) haha
sväng förbi min också (a)
puss

2007-12-29 @ 23:10:57
URL: http://muppungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback