Hängläpp!!

2008-08-21 @ 17:21:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är det ett par timmar sen jag var hos tandläkaren och äntligen känns det som att bedövningen släppt helt! Har nog aldrig haft så mycket grejer i munnen på en å samma gång som jag hade idag tror jag. Det var gummidukar fastspända med bågar, sugrör och borrar, röntgen grejer och en massa annat.. Ett besök har jag kvar...

Direkt efter tandläkarbesöket drog jag till täby centrum för att inhandla lite mappar och block inför skolstarten på måndag. Det blev 2 stycken med monster på (skitsöta!!), två stycken med blommor på och en grå:) Satte mig ner på Sandy's också för att käka lunch. Folk hade säkert jätteroligt åt mig där jag satt och försökte suga i mig min pastasallad på ett helt normalt sätt.. hahaha

Ska kanske till Alex senare:) See you!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Julia

Naaaw stackars liten Hanna!!



Jag har bara varit där 3 gånger, aldrig inne i stallet bara på tävling och så. Har faktiskt ingen aning om hur det är där men det blir säkert bra!

2008-08-21 @ 23:35:09
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback