Hard Rock Café

2008-08-30 @ 00:50:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God kväll alla människor!
Har precis kommit hem, världens bästa pappa hämtade mig vi bussen med cykel <3 Älskar dig oc,h mamma, ni ställer alltid upp! Syrran med förstås;)

Har varit ute med Lisette, Kimmo och Esther. Vi började kvällen på Hard Rock Café. Älskar det stället alltså.. Måste åka dit lite tidigare å käka en burgare nån kväll;) Sen drog vi vidare till nån liten pub på en avstickargata till Sveavägen:P Inget party party utan mer skitsnack med god dricka haha, skitkul var det iaf!!:D



Var lite frussen när jag kom hem, hösten är ju påväg.. Plus att det svider lite i halsen, så just nu sitter jag hoppkurad i syrrans säng (för att hon har så cool säng och för att hon inte e hemma) under täcket med myskläder, vetekudde och en kopp te:) myspys på hög nivå alltså:)

nu ska jag surfa lite, sen blir det sängen:)

Enjoy;)

H

Ps. Vet att mina inlägg e så tråkiga utan bilder!! Ska försöka bli bttre xD Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback