Hoppträning

2008-08-06 @ 22:09:38 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hallojsan igen,
nu har jag varit på hoppträning med Olympus. Det gick riktigt bra faktiskt, skitkul att komma igång med träningen igen!! Även fast mina ben kändes som spagettisar efteråt... ^^ hahaha



Innan vi drog iväg på träning hann vi med att flytta om lite i mitt rum. Numera har jag dubbelsäng:D Syrran köpte en ny säng så jag fick hennes gamla enkelsäng och satte ihop den med min egna. Finnemang!;) Så ikväll ska jag ligga utbredd över heeeeeeeeela sängen och njuta:D

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Hanna

det sa du inte när vi träffades! :O fan vad skönt! :D

2008-08-14 @ 10:51:44

Postat av: Julia

Spagettisar?? Sen när började du låta som mig?? XD

2008-08-14 @ 23:11:50
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback