Midsommarkransen

2008-08-06 @ 14:32:35 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Halloj,
sitter hemma vid köksbordet och bloggar lite för tillfället:P Har precis varit ute på en promenad med mamma, storasyster, mormor och morfar.

Kom hem från Alex runt 12, vi hade mysigt igår:) Påvägen hem stannade jag till på stadsbiblioteket för att hitta lite bra böcker om ätstörningar till min extended essay. Har börjat inse att research för den här uppsatsen är bra mycket mastigare än jag någonsin kunnat ana.. kanske bäst att komma igång så mycket som möjligt nu..:P En bok hittade jag i allafall, hoppas den kan vara till hjälp:)

Ikväll är det hoppträning med Olympus, det ska bli kul:)


Enjoy;)

H

ps. Ny bloggdesign by Alex, snygg?;) ds.

Kommentarer

Postat av: Maria

sv: japp ta med kameran nästa gång du går ut. Ta kort på allt ;)

2008-08-06 @ 15:01:02
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Postat av: Alex

snygg design har du nån som hjälper dig? hahaha

2008-08-06 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback