Nyklippt

2008-08-22 @ 21:18:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skitmysigt att åka och klippa sig tycker jag, älskar det! Någon som masserar in shampoo på en, man blir serverad kaffe och skvallerblaskor och någon som pillar med håret, jag älskar det! hihi

Blev i alla fall nöjd med min frilla, som i och för sig inte blev så särskilt mycket annorlunda, men det känns alltid fräscht att va nyklippt liksom:)

Efter frissan åkte jag hem och pluggade lite och därefter bar det av till jobbet för första gången på 3 veckor. Som tur var jobbade jag bara 3 timmar, men det var jobbigt ändå.. haha fy vad jag gnäller;)

Funderar på om jag ska gå ner och hämta bananchipsen som mamma och pappa köpte på coop... (Tro det eller mig men jag har faktiskt börjat ersätta mina cashewnötter med dom! Har utmanat mig själv med ett cashewnöts förbud..) Nej,, jag tror bananchipsen får vänta tills i morrn;) hihi



Yummie!!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback