Onsdag

2008-08-27 @ 20:14:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Vaknade upp hos Alex i morse, det är alltid mysigt <3 Köpte en STOR kaffe påvägen till skolan vilket jag kände ett stort behov utav..  

Jisses vad veckan rullar på.. redan onsdag liksom!!
Idag har jag inte gjort mycke annat än att jag har varit i skolan.. Fick både bra och dåliga nyheter på schemat. Men men, life goes on liksom;)

Tog en tur med Olympus när jag kom hem och sen en promenad med mamma. Just nu sitter jag mest och häcker vid datorn.

Har precis brytit mitt cashewnöts förbud... men vafan! Gillar man nått ska man äta det liksom!! Man ska väl bara tänka på mängden kanske... haha, aja, ungefär 2 veckor klarade jag i alla fall:) STOLT!!

Din favorit godis?

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Julia

Man kan äta allt men inte alltid!

Min last: allt ätbart... HAHA!

2008-08-28 @ 21:16:43
URL: http://juwlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback