Skor!!

2008-08-28 @ 19:33:16 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallojsan!

Hoppas ni alla har haft en bra dag:D Min dag började ju inte så bra precis.. (relaterar till tidigare inlägg..) Men skolan var faktiskt helt ok! Började med en timme matte, vi startade upp ett nytt kapitel,"financial mathematics", fancy name va?;) haha Sen hade jag håltimme och då skrev jag klart första utkastet av min word lit 2! Tillsist hade vi ca 1½ timme TOK, (theory of knowledge) tänker inte ens försöka förklara vad det är för något.. tänk filosofi typ:P

I alla fall, direkt efter plugget drog jag en snabbis till täby centrum. Jag hittade ett par skitsnygga beige pumps på Rizzo:) Rea dessutom;) Great! Kanske kan visa dom vid ett senare tillfälle:)

Just nu sitter jag som vanligt och häckar vid datorn, ska väl plugga lite kanske.. men vi får se..;)

Enjoy;)

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback