Stockholm city

2008-08-14 @ 00:57:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I morse när jag stod och kokade ägg hemma hos Alex så började det plötsligt tjuta förjävligt utanför fönstret. Byggubbarna var som vanligt igång tidigt på morgonen så jag gick irriterat fram och stängde köksfönstret. Ungefär 30 sekunder senare kom det världens smäll och hela köksgolvet skakade under mina bara fötter!! Jag blev skitskraj!! Men sen förstod jag ju att dom höll på att spränga utanför fönstret och att tjutet jag hört nån minut innan var någon slags förvarning. Men palla, sånt där har vi här ute på landet aldrig varit med om, så hur skulle jag kunna veta liksom;)

Iaf, efter frukosten drog jag in till stan, mer precis Stadsbiblioteket. Blir liksom inte klok på den där uppsatsen.. Jag vet inte vad jag ska leta efter för att få skriv flow igen..! Hoppas det löser sig... Ytterligare 2 böcker fick jag med mig hem iaf..:)

Sen blev det lunch med Hanna på café Bellman. Mys <3 Och därefter spelade vi biljard med Alex och Vincent. Måste nog öva lite tror jag...

Lägger upp lite bilder senare, bloggen blir liksom roligare då;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback