Vattengympa!!

2008-08-11 @ 20:57:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloj,
dagen började tidigt, halv 8 närmare bestämt, åt en REJÄL frukost och drog sen ner till stallet och tog hand om Olympus. Jag älskar att rida på morgonen, det är en alldeles speciell luft, renare på nått sätt.
Efter stallet skyndade jag upp till huset igen för att packa en väska med lite badkläder. Skulle nämligen åka på vattengymnastik tillsammans med farmor mormor och kusinen. Måste erkänna att det var riktigt jobbigt!! Jag hade trott att det där var värsta pensionärs gympan men det var faktiskt tufft, det var kul att testa iaf:D

Kom precis hem från farmor och farfar, har varit där och ätit världens godaste annanaskaka (made by grandma;)) och firat farfar som fyller 71 idag:D
På vägen hem hämtade vi upp Alex vid bussen så jag tror jag ska gå bort till honom nu. Han är i och för sig helt inne i OS sändningen och bryr sig antagligen inte om att jag skriver på min blogg, men ändå, ska väl va en duktig flickvän och göra honom sällskap i sportvärlden:)


Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback