1 December

2008-12-01 @ 21:20:20 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hallojsan, har haft FULLT upp i helgen därav den dåliga uppdateringen. Päronen och Sofie har varit inne på Stockholm International Horse Show och jobbat som funktionärer torsdag-söndag så jag har fått tagit hand om mig själv:) något man borde klara av när man är 18 kanske... hihi;)

Lite snabb uppdatering om hur dom här dagarna sett ut för mig:
Torsdag: Åker till farmor och farfar efter skolan och bakar lussebullar med kusin Anna. Blir hemskjutsad av faster, jag och Maya spenderar resten av kvällen framför TV:n.
Fredag: Går till farmor och farfar efter skolan för att hämta upp Maya. Stannar där en stund och fikar. Åker hem, tar in hästarna, resten av kvällen sitter jag och Maya och kollar på Idol.
Lördag: Går upp kl 05.30, duschar och gör mig i ordning. 06.30 pappa kör mig till jobbet. 16.00 farmor och farfar hämtar mig på jobbet. Jag springer in och handlar naturgodis för 150 spänn (!). Vi hämtar upp Alex och Fredrik vid bussen påväg hem. Lite senare kom Hanna P och vi hade filmkväll hemma hos mig:)
Söndag: Upp tidigt för att rida. In igen, duscha, göra sig i ordning. Tar bussen med Alex och Fredrik kl 12.00. Jag åker till Globen och killarna fortsätter hemåt. Kollar på Horse Showen hela eftermiddagen och kvällen. Kommer hem ca. 23.15. SÄNGEN!!

Idag var det skoldags igen.. TRÅK!

Hur har din helg varit??

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Petra

bara så du vet så lämnar du fel blogg adress när du kommenterar. du har glömt .se på slutet. :)



här är receptet på pastasåsen med lax som jag hade på min blogg! :)

http://www.alltommat.se/recept?recipeid=5074

2008-12-03 @ 12:19:10
URL: http://petras.blogg.se/

Postat av: ämma

sv: javisst! har ett inlägg med receptet

här är det: http://emmasfoto.blogg.se/2008/october/emmas-hemmagjorda-snickers.html

2008-12-03 @ 15:07:50
URL: http://emmasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback