23 December

2008-12-23 @ 20:46:55 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nu är det bra nära... Snart är det äntligen Julafton!!
Förberedelserna inför imorgon har varit i full gång här idag. Började som vanligt dagen med att ta hand om Olympus. Travade lite grann i ridhuset men tog en lång skrittur ute också, det var supermysigt i frosten och den klarblå himmlen:)
När jag var klar i stallet tog mamma och jag en långpromenad med hundarna. Skönt att vara ute:)

Sen satte vi igång med städningen.. Har damsugit, skurat golv och dammat. Dessutom har jag och pappa varit iväg och julshoppat lite godis inför morgon dagen och jag har gjort brända mandlar:D Syrran och jag klädde granen tillsammans, något som Maya tyckte var extremt intressant! Hon går nog fortfarande runt och funderar på varför vi har tagit in skogen i vardagsrummet.. hihi;) Det här är ju hennes första Jul och än så länge har julkulor och glitter varit storfavoriter;)




Olympus..:)




Mille tycker det är spännande med julkulor..





Maya också!




Hmm, vad gör granen här..?!





Brända mandlar!





Granen, röda och guldiga kulor i år:)


Vi ska som sagt fira jul här hemma hos oss. Mormor morfar farmor och farfar kommer över:) Jag älskar att fira jul här hemma och jag tror det koemmr bli supermysigt!!

Hur ska du fira jul??:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Hanna

ja då, det var super mysigt!! :D hurtig du har varit idag då! haha

äsch, det halsonda har blivit värre, så har förskylningen och huvudvärken kommit till... känner mig lite febrig liksom... hua!

2008-12-23 @ 22:10:33
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Postat av: yasmine

tack desamma ha en kanon julafton imorrn krams

2008-12-23 @ 22:48:36
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback