Juldagen

2008-12-25 @ 12:46:43 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

God dag på er allihopa..!
Hoppas ni hade en härlig Julafton:)
Min var alldeles perfekt. Den kunde inte ha varit bättre:) Mormor och morfar kom hit vid halv 1, då tog vi en långpromenad med hundarna i det fina frostiga vädret, och tro det eller ej men medan vi gick började det singla ner små små fina snöflingor..! Vad mer kan man önska på julaftonen?;)
När vi kom in var vi hungriga så då passade det bra med grötlunch och skinkmacka!



 

Mmmm tomtegröt..!



Vid 3-tiden var det glögg och kaffe till Kalle Anka förstås, och sen framåt kvällen dukades julbordet upp...


Tomten måste haft mycket att göra för han kom inte till oss.. Men det är klart, vi har ju inga små barn i familjen längre så det är ju viktigast att han åker till dom..;) Jag agerade tomte i den rätta Tomtens ställe i alla fall, och jag tror att mitt jobb var godkänt..;)
Jag fick en massa fina julklappar..!! Bland annat en jättefin ny ridjacka, en poweryoga film och en yoga matta och en massa fina burkar till alla mina gryn i skafferiet! Thank you all..!!

Kvällen fortsatte med julgodis, gott att dricka och mycket skratt!

Lägger upp lite mer bilder senare under dagen..:)

Have a niice Juldag allesammans:)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Madde

Haha jag vet jag e alltid duktig ;) nej men det är faktiskt kul, inslagningen e ju typ halva grejen :)

Önskelista... ehm... jag har faktiskt ingen aning :P Puss!

2008-12-26 @ 21:26:47
URL: http://neonlight.blogg.se/

Postat av: michaela

jaa det borde du testa...så jävla gott :)

2008-12-26 @ 21:33:33
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Postat av: Madde

haha gjorde du? :P jo det var en hel del att göra.... ;) Puss!

2008-12-26 @ 22:41:03
URL: http://neonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback