Snart är det jullov:)

2008-12-17 @ 21:30:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hejsan,
har inte uppdaterat på två dagar tror jag men grejen är att jag har verkligen haft fullt upp!! Igår kväll satt jag ett antal timmar med matteprojektet som ska in i morrn.. Dessutom har jag haft en labbrapport och lite annat smått å gott som ska fixas nu innan jullovet. Men vet ni vad..? Jag tror jag är klar nu!! :D I morrn lämnas arbetena in och det känns superskönt! Hoppas bara dom blir bra också..:)

Idag efter skolan gick jag med rappa steg mot Centrum. Det var dags att ta tag i julshoppingen! Jag ser alltid fram emot att handla julklappar, tycker det är skitkul! Plus att det är så mysigt att gå runt i alla julpyntade affärer..:)
Trodde det skulle gå hyfsat fort för mig eftersom jag hade mina funderingar kring vad jag skulle köpa. Men nehej så blev det minsann inte..! Vankade runt mellan butikerna i närmare 2 timmar utan att hitta något.. Eller grejen var väl att jag hittade alldeles för mycket, så jag visste inte vilket jag skulle köpa..! Dessutom har jag sådan extrem beslutsångest. Priser, färger, kvalité, ja ALLT måste jämföras..!

Fick åtminstone med mig ett par klappar hem, och dom är jag riktigt nöjd med!! Det får bli ytterligare en julklappsrunda senare i veckan;)





Gammal bild på mig när jag hade lugg.. Funderar på att klippa lugg igen,, men jag vet inte..!


Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback