Underbara lördag

2008-02-03 @ 23:40:49 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Shoo, igår (lördag) va en riktigt nice dag. Vaknade hos Alex vilket alltid e trevligt:) vi chillade mest å tog de lugnt tills nån gång på eftermiddagen då jag skulle på bio med mupparna å alex kolla på fotboll me sin kusin:P Jag åkte till ett kallt Östermalmstorg där jag träffade Mupparna minus Jeanette som valt att bosätta sig på varmare breddgrader för tillfället^^;) (we love u anyway;)) Vi gick till ett café där vi satt å snacka ett tag å jag fick min födelsedagspresent! Värsta fina presentkortet på makeup store!!!!! THANK UUUU MIS MUPPIES!!!! Sen gick vi på bio, såg "Juno" som handlar om en tjej som blir gravid vid 16-års ålder, amerikansk komedi å riktigt bra!! Rekomenderas starkt! När vi kom ut från bion var det totalt SNÖKAOS! Mupparna stannade kvar för att käka men jag åkte hem eftersom kusinerna var på besök:) Fick stå i snörusket å vänta på bussen men är ändå tacksam att man kom hem ordentligt! Väl hemma gjorde vi nått helt galet,,, pappa grillade i snökaoset, vi drack champagne och åt jordgubbar med glass till efterrätt (MUMS!) men hallå de e Februari inte juli!!! hahaha men gott va det i alla fall;) Fick även en present av kusinerna, pengar att spendera på valfri affär:D:D Alltid mycket välkommet speciellt nu när jag har en englandresa som väntar;) Kvällen, eller hela dagen faktiskt från start till mål, var supermysig!! Tack för det<3

Chaooo:)


Kommentarer

Postat av: Linda

Ohh kan knappt tro att det e snostorm dar hemma i swe nu nar det borjar bli varmt har i spanien. Jag far val ladda vintermossan nar jag kommer till sverige sa jag inte blir sjuk (:
Ha det best , Te amo mi mejor amiga en todo del mundo. jiji..
chaaao bexxxiiittoooo000sss

2008-02-04 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback