18 år!!

2008-01-03 @ 23:18:29 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Halloj!!
Idag den 3 januari 2008 fyller jag 18 år:D
Dagen har varit toppen! Fick första paketet redan klockan 00:00 i natt av min pojkvän, bla en jättefin klocka:) Under dagen har grattis sms rullat in från alla supergulliga kompisar och nu på kvällen kom närmsta släkten och firade:) Jag hade bakat en cheesecake som blev väldigt god till smaken men lite för lös i koncistensen, men vad spelar det för roll egentligen;)

Sist men inte minst, precis när alla hade åkt, så kom min allra bästa kompis mamma på besök och lämnade ett paket (eftersom min kompis själv inte kan göra det:P). Tack världens gulligaste!!

Dagarna går så fort och denna var verkligen inget undantag.. Men nu är jag 18 år, får dricka alcohol (om man nu blir så särskilt mycket gladare av det :S), ta körkort, gå på krogen och... ja lite småsaker:) Visst känner man sig lite mer vuxen och att man nu verkligen måste vara ansvarsfull, men egentligen är man ju faktiskt precis densamma som man var igår:)

God fortsättning på er alla!!


Kommentarer

Postat av: Vicky

HAHA JAg visste inte att du hade blogg!!! Det har du minsann inte sagt! MEN GRATTIS! Shit jag kan inte fatta att du e arton nu! Då e ju du liksom....vuxen! Vad liten jag känner mig :S Vems mamma var det som kom?

2008-01-03 @ 23:34:46
URL: http://vixxis.blogg.se

Postat av: Jeanette

Jag vill också bli 18!! :P
Grattis igen i efterskott på dej!! :D

2008-01-04 @ 21:25:17
URL: http://muppungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback