Baaarcaa

2008-01-14 @ 21:06:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Shoo,
helgen va riktigt nice måste jag säga. Jobbade fredag kväll och lördag morgon vilket känns bra eftersom det kommer lite extra slantar på kontot nästa månad då. Sen åkte jag till Alex. Vi spelade biljard (jag förlorade förstås^^) och det bästa av allt, jag "lärde" honom äta yakiniku, annars är det alltid han som lär mig att äta en massa saker:P Senare iaf var det bingolotto hemma hos familjen Rengifo, haha åratal sen jag ens såg på det!! Farmor å farfar var ju riktiga fan av d där programmet för ett par år sedan men sen loket försvann avtog det liksom, haha..
Sen var det Barcelona maaaaaatch:) dom spelade mot murcia tror jag det hette och självklart vann dom med 4-0;) haha jag är inget fotbollsproffs men Barcelona matcher tycker jag är helt ok att kolla på:) Jag kan tom ganska många som spelar, MESSI:D:D eto´o, ronaldinho, henry, bojan, puyol osv..
Efter det kolalde vi på skitbra film, Amores perros (älskade hundar), rekomenderas starkt! En mexikansk film, rätt lång men riktigt bra!!

såå,,, Viva barca!

image8


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback