Nattklubb..

2008-01-08 @ 20:42:59 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Shoo,,
Idag är det tisdag, ca 4 dagar sen min kära syster och kusin drog med mig på mitt första nattklubbsbesök. Och jag har inte återhämtat mig än... haha skojja bara;)
Vi hade skitkul, dansade hela natten och drack lite goda grejer men inte särskilt mycket:) Jag drack en drink med Malibu och annanasjucie, en favorit från min och syrrans spanienresa i somras;)
Kom hem runt 4, inte allt för sent alltså, men måste ändå säga att det var ganska skönt att krypa ner under täcket efter resan hem genom staden iförd nylonstrumpbyxor och kort kjol.. Vill man va fin får man lida pin:)

Hare bra todos,
Chao!

image7


Kommentarer

Postat av: Jeanette

Avundsjuk, jag e så avundsjuk!
;)

2008-01-08 @ 20:59:53
URL: http://muppungen.blogg.se

Postat av: Anonym

wooohooow och fler gånger ska d bli käre kusse ;)

2008-01-10 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback