Ojoj vilka höga tankar om sig själv^^

2008-01-31 @ 13:09:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tjoo:)
Idag är en härlig dag!! Det är torsdag och jag är LEDIG! vilket jag är på fredag, måndag och tisdag också, superskönt!
Gick i alla fall upp tidigt och red ett dressyrpass först på Wexford och sedan på Olympus, (tog förstås en kaffe + äpple däremellan annars hade de ju inte funkat;)) mockade sedan boxarna och gick upp och åt en stor portion lasagne, MUMS! Och nu sitter jag här, har precis skrivit ut utdraget av en svenska uppsats som ska lämnas in på torsdag nästa vecka och känner mig oerhört stolt över mig själv! Klockan är bara ett och det känns som om jag har fått en hel del gjort redan:) Nu är det bara det allra roligaste kvar, ska träffa Alex:)

Hare bra todos!! Chao

Kommentarer

Postat av: gabbi

fan va du är ledig. hur kommer det sig?
puss :)

2008-01-31 @ 23:49:21
URL: http://misstaget.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback