Skööna dagar

2008-07-08 @ 11:46:25 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Som jag nämnt i tidigare inlägg är detta min första hellediga vecka, alltså inget jobb och ingen skola. Vilket är mycket skönt. Fast lite skola har det förstås blivit ändå, har lite grejer att göra över sommaren men det är ju så grymt mycket skönare att sitta hemma framför datorn i morgonrock och göra research än att sitta i skolan och vänta på att få gå hem. Här hemma kan man liksom skapa sin alldeles egna speciella arbetsplats. Man kan hämta en kopp kaffe om man är sugen, man kan göra en liten paus och kolla på nått kul TV program om man har lust, och man kan ju faktiskt helt enkelt skita i uppgiften och göra något annat istället om man nu skulle känna för det:P
Jag har i alla fall börjat mina dagar med att sova ut och sedan ta en lång god frukost, läsa DN under tiden och ha på radion i bakgrunden. Bästa starten jag lovar.
 


Det här var min frukost idag:D Vanilj yoghurt mud musli, hembakad filmjölkslimpa med leverpastej och ett glad apelsinjuice:D



Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Limpan såklart!

Heej snygging" Vad häärligt! Japp allt är bra härnere!, Ikväll ska jag dricka en san miguel till dig:D haha:P Paulito hälsar också , hihi :P Ska bli kul när vi kommer hem igen båda två :P

Miss you!

Puss pusss!!!! ses snart :D

2008-07-11 @ 21:49:01
URL: http://liimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback