Beeeeeellman

2008-06-12 @ 21:19:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag åt jag Hanna och Vicki lunch på Bellmans café vid sergel biografen. Det var riktigt mysigt. Jag käkade en pastasallad med kyckling, Hanna åt en smarrig broccoli och ädelost paj och Vicki en grillad smörgås med kyckling och soltorkade tomater. Kan ju inte bli bättre;) Vicki fick sin försenade födelsedagspresent vilken jag tror hon gillade:D;)
Det blev förstås kaffe och en massa skitsnack också!;)

I morgon är det skolavslutning. Det ska bli så himla skönt!  Dom senaste dagarnas förberedelser inför lovet, dvs inlämning av böcker och uppsatser och städning av skåp, har verkligen bara varit befriande. Jag har gått runt som i trans och bara kännt mig mer och mer avslappnad, mer och mer redo för lovet, sommar och vila. Lycka!!

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback