Helgen går fort:)

2008-06-08 @ 20:34:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Den här helgen har varit längre än vanligt, har gjort supermånga roliga grejer men som vanligt har allt gått alldeles för fort^^

I torsdags hade jag bara en lektion på morgonen, så efter den drog jag hem till mormor och morfar. Efter ett tag kom Sofie också dit så åkte vi till Vaxholm allesammans, Det var supermysigt<3
Senare på kvällen åkte jag hem till Alex och sov där:)
Dagen efter hämtade mamma och pappa upp mig hos Alex så drog vi vidare ner till kusinerna i Nyköping för att fira nationaldagen!! Vi käkade grillat vildsvin och spelade poker, fett nice ;) 
 På lördagen hann vi med en shoppingtur på stan, jag köpte dom där skorna jag snackade om för ett par inlägg sen och ett par örhängen. Åkte hemmåt nån gång mitt på dagen, red, åkte vidare till Långsjötorp till en chilensk grillfest:D På natten drog Alex och jag hem till mig, med lite tunnelbanekrångel var vi hemma runt halv 2..^^ Taaaaack Sofie och Pappa för att ni hämtade oss<3  
Söndag morgonen började klockan 6 för min del.. Pallrade mig ner till stallet och fodrade, fixade med lite smågrejer, upp å käka frukost, byta om, ner till stallet igen och sen iväg på tävling:)



Tyvärr gick det inge vidare på tävlingen..... men älskar Olympus ändå <3
Kom hem runt 12, Alex var söt och sov fortfarande<3 På eftermiddagen åkte vi till farmor och farfar och käkade en suuuuuuuuupergod rabarberpaj!!:D Sen drog jag och Alex in till stan igen, vi promenerade runt lite i sommarvärmen och bara hade det bra :) Och nu sitter jag här och inser att det åter är Söndagkväll!!

Men bara EN vecka kvar, sen är det SOMMARLOV!!

Kommentarer

Postat av: hanna

vart tävlade du? varför gick det inge bra? :O

2008-06-08 @ 23:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback