Men Sverige då..

2008-06-15 @ 11:52:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Laddade inför EM matchen åkte jag Alex och hans familj till Carolas kusin vars dotter fyllde fyra år, det skulle alltså vara en slags födelsedags/fotbollskväll:) Allt gick ju så bra i början! Men vad händer,, jahapp Sverige förlorar.. blä!! Nu är jag trött på EM, allt handlar ju om EM!! Plus att det är bara roligt om Sverige vinner..!;) hahaha, oj vilket troget fan ja e;) 

Nej men seriöst, visst att det är en härlig nationsfest där vi svennar kan rå om varandra. Men please, det behöver väl inte sprida sig överallt hela tiden! TV, radio, tidningar, tom snacket på tunnelbanan! Det ända folk diskuterar är ju dom där matcherna! Jag må låta bitter, men jag måste ändå säga att jag tycker att den här EM hysterin snart nått sin gräns...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback