Musikmaskinen

2008-06-17 @ 11:46:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår var jag och några polare publik på inspelningen till ett kommande underhållningsprogram som heter "Musikmaskinen". Programmet går ut på att två tävlande lag, bestående av kändisar, ska försöka lista ut en 10-i-topp lista på olika genrer som svenska folket har röstat fram.
Det var jättekul att vara där och jag ser fram emot när det ska sändas på TV:) Det hela blev ju inte sämre av att BennJerrys va huvudsponsorer och bjöd på lite glass;)



På kvällen tog jag en mysig tur med Olympus och sen vid 9-tiden kom Alex hit och vi kollade lite på TV innan jag blev trött och somnade.. haha SNARK! Ja vet, ibland är jag nog världens tråkigaste flickvän..^^ haha...
Just nu regnar det men förhoppningsvis kan vi dra till farmor och farfar och bada lite i poolen senare när herrn har vaknat;)

Have a nice day all! And lets pray for a sunny midsummer!!

H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hej!

Jag är bara extremt intresserad av hur ni gjorde för att bli publik för "Musikmaskinen". Kontakta mig gärna! :)



Många kramar Johanna

2008-08-22 @ 07:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback