Sverige - Ukraina

2008-06-01 @ 22:18:29 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Yess:D tro det eller ej men idag har jag gjort min debut som åskådare på Råsunda!! Sverige spelade "vänskapsmatch" mot Ukraina och jag alex sofie mamma och pappa var på plats. Tyvärr så förlorade ju Sverige med 0-1, men men,, det var kul ändå! Lägger upp nån bild på min fina Sverigetröja sen;)

Gårdagen var också mysig. Då var jag hos Alex, vi hyrde en film, "catch me if you can", den va riktigt nice!! Rekomenderas:D Vi käkade empanadas och jag bakade kladdkaka med hans småsyskon:)

Yapo, nu vare söndagkväll igen, ska nog hoppa i säng så jag kommer upp i morrn när jag ska:)

Chao!!

H

Kommentarer

Postat av: Madde

På torsdag! :D

2008-06-01 @ 22:29:06
URL: http://neonlight.blogg.se

Postat av: Julia

Det är den med Leo DiCaprio va??

2008-06-02 @ 22:45:11
URL: http://juwlea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback