8 Mars

2008-03-08 @ 20:34:37 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Tjenare,
sitter ännu en gång och bloggar från Midsommarkransen:) Det är Real Madrid vs. Espanyol (:S) på tv och jag ska skynda mig och skriva för jag vill också gå dit och kolla;)


Gick upp i ottan som vanligt, klockan 6, för att hinna till jobbet i tid. Kom till Coop runt sju och drog igång med att fixa bananerna vid fruktavdelningen. Slapp kassan nästan helt idag och var på golvet och plockade frukt istället. Det var ganska kul faktiskt, fixade i ordning med allt från grapefrukt till blomkål. Men favoriten måste jag säga är att stå å pilla i kryddhörnan, dels är det ganska kul att sortera kryddorna och flytta runt för att tillfredsställa allas (speciellt ens egna) estetiska sinne;) haha, nej men sen så doftar det ju så otroligt gott!! Timjan, basilika, koriander... Mmmmm:) Lite bättre än ruttna äpplen liksom, haha nej skojja bara;)
Men satt i alla fall sista timmen i kassan vilket var helt ok de me:)

Pappa hämtade mig vid 1, kom hem duschade och tinade upp en fryst lasagne bit till lunch. Inte mycket till sallad fanns det i kylskåpet men hittade ett par cocktailtomater iaf.
Gjorde mig iordning lite snabbt, drack en kopp kaffe och drog sen vidare hit till Midsommarkransen:)
Här kollade vi på "Antikrundan",(OBS det är Alex som gillar sånna där pensionärsprogram;) hihihihi) sen klämde vi i oss några completos, typ chilensk korv med avokado å tomat. Lite senare drog vi till Mariatorget och käkade på ett mysigt sushiställe.
Japp, och nu ere dags för match, ska skynda mig till soffan så ja inte missar nått:)

H


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha neeej vi ska ba planera vår semester :P
puss

2008-03-09 @ 12:06:49
URL: http://annasch89.blogg,se

Postat av: Vicky

Hej hannsi! Jag köpte faktiskt ett nytt till slut. kommer det gamla fram får jag ha två ;) Fika snart?

2008-03-10 @ 20:07:28
URL: http://vixxis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback