Hanna Hissar Härligheter!!

2008-05-10 @ 22:23:20 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Nästan 25 grader varmt idag, visst är det underbart?! Åkte till stan tillsammans med Alex där vi kollade på Qarnevalen som arrangeras av studenter från KTH. Vi stod på en skuggig plats, jag iklädd kort kjol och linne, och vi njöt av värmen:D

Det bästa med vår och sommar är inte bara att det (oftast) medför sol, värme och ledighet, utan en hel del aktiviteter som man helt enkelt inte gör på vintern:P Man kan gå på grillfester och mysiga kvällspromenader, man kan åka till grönan och skansen och man kan äta glass:D Och allt detta iklädd mysiga sommarkläder i härliga färger och med solbrillor och sommarladdad ipod i högsta hugg!

Härmed hissar Hanna sommarens härligheter!!


H

Kommentarer

Postat av: Hasse

Jag var oxå på carnevalen! vart stod ni? jag stod på kungsgatan ..:) hahah

2008-05-14 @ 14:19:43

Postat av: Hanna

vilken hasse?? Haha

2008-05-14 @ 21:48:26

Postat av: Mandan

Jaadu, sol å värme får man ju inte nog av på ett bra tag !
Vi hade det superdupermegabra i Bratislava, massa sol, glass, kaffe å lättklädda hunkar ;D Så långt ögat kunde nåå !

Jag har nog inte så mycket planerat till sommaren tror jag, fattar inte att den e så jävla nääära !!Den e ju snart häär ! :o
Absolut att vi kan hitta på något skoj gummsan det är alltid lika kul att träffa dig

2008-05-15 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback