Hanna summerar...

2008-05-19 @ 14:43:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Min helg var både skitkuuuul och dötrist!! Var ledig från skolan i fredags så jag passade på att rida på förmiddagen och sen chillade jag innan det var dags att dra till coop vid 5-tiden. Tiden gick ovanligt fort och plötsligt var kloockan 8 och det var dags att dra vidare till ett roligare ställe, nämligen Jeanettes 18-års middag:D Det var supermys, vi gjorde egna grillspett som vi grillade. Jag var orolig över att min lilla köttbit inte var helt färdig men alla andra sa att den var det så jag litade på dom. Maddes köttbullar däremot blev minnsann klara,, kolbullar fick dom heta^^ Vi delade på en flaska champagne och åt glass till efterätt, MUMS! Åkte hem runt 11-tiden (precis när vi skulle dra igång singstar!!) för att sova... nästa morgon var det nämligen dags för coop klockan 7!! 
Tiden gick hyfsat fort den här dagen också, det bästa med att börja tidigt är att man oftast får gå hem tidigt, vilket passar mig (morgonmänniska AB) väldigt bra! Så klockan 1 blev jag upphämtad av familjen så stannade vi till på McDonalds på vägen hem för att få nått i magen. 
När jag kom hem gick jag ut på en helt underbar promenad i skogen. Ni vet när det är sådär fuktigt ute så känns alla dofter 100 gånger mer?? Superskönt sätt att varva ner lite efter en jobbdag. Sen bar det av till soffan där jag låg ett par timmar för att vila upp mig innan jag drog på fest i midsommarkransen för att fira Alex mammas födelsedag:) Fullt med folk som vanligt, mycket tjo å stim, dans ch musik. Sängen blev det väl runt 2 tiden eller nått. 
Sov ganska länge på söndagen, men inte lika länge som Alex förstås^^Passade på att plugga lite till matteprovet som skulle komma följande morgon. Åkte hem, pluggade hela vägen som värsta tönten med miniräknare i högsta hugg både på tunnelbanan och bussen. Kom hem, var onödigt grining. Pluggade... Pluggade....Pluggade.... Klockan blev 22.00, kollade lite på "Bodyguard" (en av världens bästa filmer!!) sen blev det dags för sängen. 
Upp 06.10 måndag morgon, kom till skolan ca 08.00, kollade igenom anteckningarna en sista gång, tog ett djupt andetag, gick in och gjorde provet. Paper 1 mellan 8.30-10.00, en kvarts rast, sen Paper 2 10.15-11.45. Sen MAT! Det blev kyckling med cashewnötter (älska älska älska) i täby centrum. 

Fan va bra vi IB-elever är. Seriöst, jag är så grymt stolt över mina kompisar, och över mig själv, vi pluggar stenhårt, det gör säkert många andra också, men fan, ÄLSKAR EER! Vi äger, we gonna make it!! IB dorks forever liksom;) 

Hare bra!!

H


Kommentarer

Postat av: Alexander

Kan inte hålla med om att "Bodyguard" är en av världens bästa filmar :)
Pusssss

2008-05-20 @ 13:16:39
URL: http://www.myspace.com/aebswe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback