Varför är alla frukter runda?!

2008-05-04 @ 12:53:11 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Solen skiner, himlen är nästan helt molnfri och jag har typ inget att göra idag.. Gud så skönt!! Planerar nog att mest sitta i solen iklädd bikini och slappa..:)
Har jobbat en del nu under valborgs helgen vilket är nice för man tjänar ju pengar:) Men igår morse när väckarklockan ringde 05:50 och jag klev innanför portarna till coop klockan 07:00 så måste jag säga att sängen lät som ett skönare alternativ.. Kände mig lite som en zombi hela förmiddagen när jag stod och travade äpplen och bananer. När avokadona rasade för typ tionde så började tålamodet brista..

Då slog det mig, varför är typ 95% av alla frukter å grönsaker runda till formen?? Varför kan dom inte vara fyr- eller trekantiga så att dom e lättare att stapla och inte rullar så förbaskat långt?! Ja, det ska jag fundera på ett tag...


image48

RUNDA RUNDA RUNDA



H

Kommentarer

Postat av: Julia

Hanni, det där låter som en såndär cepegrej som jag skulle kunna gå runt och tänka på... det bådar inte gott för din framtid... du blir mer lik mig!!!!

2008-05-04 @ 17:05:00
URL: http://juwlea.blogg.se

Postat av: Madde

heej Hanna!
Ja, jag kan den sjuttonde, men jag jobbar den dagen, så kommer kanske senare och så jobbar man dagen efter :(
men jag kommer! :D
Puss

2008-05-06 @ 23:09:07
URL: http://neonlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback