Mayis och jag

2008-11-28 @ 15:16:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Har varit riktigt dålig på att uppdatera ett tag nu men ända gångerna jag har tid att blogga är på kvällstid, och på sistone har jag varit så grymt trött på kvällarna!

Idag grog Stockholm International Horse Show i Globen igång. Det är en häst show som arrangeras varje år och den är grymt rolig att gå på:) Jag ska dit på söndag eftermiddag/kväll öfr att kika på finalhoppningarna och förmodligen göra några fynd på mässan;)
Resten av familjemedlemmarna däremot är där HELA helgen som funktionärer. Dom kom hem sent igår kväll eftersom det var genrep då och ikväll lär dom vara minst lika sena. Det betyder att det blir jag och Mayis ikväll:) Vi ska väl förmodligen kolla på Idol och mysa lite i soffan hela kvällen :D hihi

Nån mer som ska till Globen i helgen?

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Madde

(svar) ja den 19de om alla kan då! :D Puss!

2008-11-28 @ 15:52:10
URL: http://neonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback