Skitväder!

2008-11-18 @ 20:51:35 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Blev nöjd med frillan i morse. Hade i mousse, blåste, kammade, sprayade och fixade. Och jag blev RIKTIGT nöjd! Sätter på mig dunjackan, skor, tar väskan, kliver ut genom dörren... STORM!! vafaan! Varför just i dag..?!
Och inte blev det bättre, lite senare på dagen kom kylan och regnet också!! Jaja, sånna dagar måste väl också få finnas antar jag..




Mmmm, chailatte...


En bra sak med ovädret var i alla fall att jag inte fick någon lust att smita iväg till centrum och köpa en cahilatte på håltimmen som jag först hade tänkt, istället blev det behövligt plugg med matteprojektet.. Tråkigt förstås, men mycket mer ekonomiskt..! Ho ho...

Ikväll har jag yogat och druckit glögg!! Vad har du gjort..?

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Mimmi

svar: Hihi, ja det är det bästa som finns :) Det gäller även chailatte ju! :D

2008-11-18 @ 22:32:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Postat av: Emilie

Hihi, verkligen, men så snäll som lilla jag har varit (a) vore det oförskämt att inte ge mig ett wii ;P hihih! Sov gott!

2008-11-18 @ 22:55:15
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback