Fredag - Lördag

2008-10-19 @ 00:10:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hejsan, har varit lite slarvig med att skriva på sistone:P Men här kommer en liten snabb uppdatering:

Hittills har helgen varit nice!! Slutade halv 3 igår så då drog jag Lisette och Esther in till stan för att ta en avkopplande fredagsfika tillsammans. Det fick bli Wayne´s på Kungsgatan, så mysigt med soffor och grejor! Vi satt där ett bra tag å snackade skit och laddade inför helgen. Riktigt mys:)



Chailatte och chokladmuffins blev det för min och Lisettes del:)



Lördagskvällen har jag spenderat med Linda och Hanna. Det blev en spontangrej, vi hade inte planerat nått egentligen utan jag ringde och kollade om dom hade lust att komma över för att snacka lite över ett glas vin. Och så fick det bli!:) Vi hade det supermysigt, skönt att snacka av sig lite!!

Undrar varför det är så egentligen..? Tjejer har liksom ett behov av att snacka.. Inte nödvändigtvis "snacka skit" utan mer att prata och få ur sig grejer. Eller sån är jag i alla fall.. hahaha jag kanske e knäpp;)

Ha en fortsatt bra helg!!

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Hanna

Det var välli mys Hans, tack! <3

2008-10-20 @ 18:12:07
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback