Hurtbullen talar...

2008-10-29 @ 13:49:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjolahopp!
Nu är jag hemma igen. Jag verkligen flyger fram och tillbaks genom stan hela tiden, men inte gör det mig nått, e man kär så e man <3

Tog en joggingtur när jag kom hem, sen ställde jag mig och bakade nått chokladigt igen;) en god (förhoppningsvis) espressokaka som jag ska ta med mig till tjejmiddagen ikväll:)
Usch jag är verkligen en riktig hurtbulle!! Nästan läskigt att va det i min ålder.. Hur kommer jag va när jag är 60 liksom? haha...




Mmm chokladsmet.. hoppas den blev bra:)




Har precis stoppat i mig ris och kycklingwook, yummie..! Nu blire lite läxor och annat "kul" innan massören kommer:)

CHAO!

Enjoy;)

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback