Kanelbullens dag

2008-10-04 @ 16:47:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Det är nog bara i Sverige det finns så knasiga dagar som "Kanelbullens dag". Inte mig emot i och för sig:) Men visst är det lite små lulligt att hedra en dag åt ett bakverk ?:S

Jag har i alla fall firat min bull dag (om den nu ska firas överhuvud taget? haha) med en dag på jobbet. Helt ok där, som vanligt mycket att göra, men då går tiden ganska fort, vilket är skönt.

Vi blev bjudna på bullar i personalrummet så då passade jag på att ta med mig ett par hem. Ni vet sånna där stora!! xD Tyvärr fanns det inga kanelbullar, bara pistage och vanlij, hahaha så egentligen e ju mitt firande helt puckat, men whatever, sån e jag :D



Här firar jag kanelbullens dag med en smarrig vaniljbulle!!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Janni

Jag fick ingen Kanelis :'O snyft.. Men dt får bli marängsuiss istället ^^

<3<3

2008-10-04 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback