Mys kväll hos mormor och morfar

2008-10-20 @ 19:06:16 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hejsan,
dagen har gått rätt fort faktiskt.. Jag överlevde psykologiprovet.. phu! Tror att det gick helt okej,, Engelskan rullade på och jag och Lisette var riktigt effektiva på biologin så vi fick gå lite tidigare;)

Eftersom jag slutade så sent idag och börjar så tidigt i morgon tänkte jag att det var lika bra att stanna kvar i kommunen, täby alltså, så därför ska jag sova hos mormor och morfar ikväll:D Mysigt att träffa dom också, det blir ju inte lika ofta nu som förr eftersom man har så mycket andra grejer att göra..:/
Har precis ätit en god middag och varit ute på en snabbis promenad med morfar och Sweetie:) Nu blire lite TV och kvällsmys:)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Linda

lååter mysigt, nära till skolan :P japp, nu är jag blondish, men jag ska lägga i några få mörkbruna slingor i underhåret , för att göra det lite roligare än bara blont :)

Jag ska upp kvart i fyra inatt/morgon för att lämna Paolo på arlanda.. Får se hur pigg jag är i skolan imorrn! Vi kanske kan fika någon dag! Puss <3pusss!!

2008-10-20 @ 19:13:32
URL: http://liimpans.blogg.se/

Postat av: Linda

Haha absolut att det blir det :D

då kan vi ju planera lite mer om kvällen och så :)

Får se om jag vågar klippa kort, hihi :PMen jag vill!! :P

/fegisen !



Vi hörs <3 pusss!!

2008-10-21 @ 11:07:23
URL: http://liimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback