Mysig fredagskväll

2008-10-11 @ 20:05:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hejsan!!

Dålig uppdatering I know:P

Igår kväll stod jag i köket och grejade i fler timmar:) Bakade kärleksmums till cafeterian på Veda eftersom det är tävlingar där den här helgen. Det fick bli två satser och dom blev riktigt härliga!!:D



Glasyren... Yummie.;)




Chokladsmet!
 



Och slutprodukten;) Mycket cocos skare va!!


Efter typ 2 timmars bakande blev det dags att göra middag. Mamma och jag gjorde en lyxig laxpaj:)




Spenat å lök




Mmmmm:)




Och så vin förstås:) Det var ju fredag liksom;)

Sofie var inte hemma och pappa skulle komma sent så mamma och jag käkade middag tillsammans. Det var riktigt mysigt. Det blev som sagt lite vin och mycket skitsnack! Haha..;) Älskar min mamsi!

Enjoy;)

H




Kommentarer

Postat av: Alexander

Värsta kocken :) puss

2008-10-13 @ 15:08:58
URL: http://aebswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback