Söndag

2008-10-19 @ 20:46:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hallojsan, hoppas eran Söndag har varit lika bra som min:)

Våran lilla grillning blev supermysig. Vi satt på stockar runt brasan tillsammans och grillade hotdog! Mumsigt värre.. Jag är verkligen ingen korvfantast,, kokt korv är faktiskt bland det tråkigaste som finns! Men sitter man ute och grillar den själv, ja då är den oslagbar;) Helst ska den vara lite sotig, då smakar det extra gott!



Korv, mums!



 



Alla vill ha bästa platsen!!



Petra och barnen:)




Eftermiddagen har mest ägnats åt morgondagens psykologiprov.. Usch.. känns inte som att jag kan ens hälften av vad jag borde kunna! Det störande är att jag fattar allting, men kan fan inte komma ihåg det!! Hur gör man..?

Nu blire lite surfing och sen Bridget Jones' Dagbok :D

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback