Söndag.

2008-10-05 @ 12:53:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hejsan,
hade en riktigt mysig kväll med mupparnas ( - Jeanette) igår. Vi satt i soffan, drack vin och snackade skit. Sånt som muppar gör liksom, hehe...
Egntligen avr planen att vi skulle göra marrängswisch också, men Gabi hade med sig lite grejer till nån slags chokladbollar så vi gjorde sånna istället. Dom blev riktigt mumsiga!! Madde tog bilder, kan försöka lägga upp dom senare tillsammans med receptet:)

Idag är det riktigt pissväder! Har precis ridit (tackar Gud för att grannen har ridhus!!). Resten av dagen ska jag tillägna min psychology presentation som jag ska ha i morgon.. En powerpoint presentation ska tillverkas, så önska mig lycka till! Det kan behövas..

Nu ska jag gå och äta lite fisksoppa!! Finns inget som värmer så bra som det en dag som denna!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Hanna

oj, vad duktig du varit som kämpat med powerpoint, inte det lättaste det där! lycka till spark i baken pöössar

2008-10-05 @ 22:57:28
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback