Filmkväll med mamma:)

2008-09-23 @ 22:32:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hoppningen gick väl sådär..:/ Dom höll på att bygga uteboxar precis brevid ridbanan så allt skrammel fick nog både mig och Olympus lite ur fokus, haha.. Aja så kan det va! Hoppas det går bra på tävlingen i alla fall:D

När jag kom in från stallet hade mamma och pappa fixat en hemmagjord pizza med skinka och oliver på, MUMS!! Sen drog pappa iväg på nått möte medan jag och mamma kröp ner i soffan och kollade på en film, Kapten Corelli´s Mandolin, skitbra!! Nicolas Cage och Penélope Cruz i huvudrollerna:) Förut åt mamma och jag alltid soppa framför en härlig film på onsdag kvällarna. en riktigt mysig grej som vi höll på med rätt länge, kanske något vi kan ta upp igen?:)




Nu är hela familjen hemma och det är full fart i huset:P

I morgon väntar en begravning.. Min gammelfarmor gick bort för ett tag sen..

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback