Jävla skit!!

2008-09-30 @ 21:29:27 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Fick just ett trevligt mail från min mentor:
"Har kollat upp skola24 och din frånvaro har varit väldigt hög dom senaste veckorna."

Tydligen så har det blivit något knas med min ledighetsansökan för Greklandsresan. Jag lämnade in lappen innan sommarlovet men nu påstås det att jag har begärt ledigt för i november :S Så hela den veckan jag var borta räknas för tillfället som skolk:/
Dessutom verkar det vara en massa andra datum där jag har förvånansvärt mycket frånvaro också! Jag har varit på varenda lektion så något måste vara fel!! Hatar när sånt här händer..
Man kravlar sig fan upp varenda morgon och drar till skolan, pluggar, kommer hem sent, gör läxor och sen samma sak nästa dag igen! Fatta hur det känns när man för tillfället ses som värsta skolkisen?!
Men men, ska prata med min mentor i morgon och hoppas att vi kan reda ut det här..Eller, det måste vi göra..

H

Kommentarer

Postat av: Madde

Men usch vad jobbigt :/ hoppas det läser sig! <3

Puss

2008-09-30 @ 22:33:09
URL: http://neonlight.blogg.se/

Postat av: Anonym

opps... löser sig skulle det ju stå :P

2008-09-30 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback