Kalas!

2008-09-06 @ 17:51:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Hallojsan!
Den här dan har varit lååååång, och klockan är bara kvart i 6 liksom.. Började jobba klockan 7. Idag kändes det verkligen som att ALLA hade bestämt sig för att åka till CoopForum för att handla. Inte så konstigt eftersom det har regnat kanske.. Men tillslut blev klockan 4 i alla fall och jag kunde gå hem:) 

Gick in på H&M en snabbis för att köpa lite handkräm, behövs verkligen nu när det börjar bli höst.. Sen tog jag bussen på direkten till Alex, och det är där jag är just nu:) På barnkalas :D Alex minsta lillasyster Mika fyllde nämligen 10 år igår!!:D 

Apropå födelsedagar måste jag ju säga att idag är det min älskade mammas födelsedag! Grattis på dig världens bästa mamma!!<3 Men mamma och pappa drog till nyköping på kräftskiva så det blir inget firande för henne ikväll.. Istället hade vi lite fika hemma igår med dom närmaste i släkten och lite kompisar:) Hon fick en ipod av pappa sofie och mig så nu måste hon proppa den full med grejer innan resan!:D 



Mamma och Pappa på Åland:) 



Hare bra allesammans :) 

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Jeanette

Jag såg dig stå vid busshållsplatsen i Arninge idag :P Åkte förbi i 625 när jag va påväg hem :P bara så att du vet :) haha

2008-09-06 @ 21:50:04
URL: http://muppungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback