Morgonrush!

2008-09-08 @ 10:14:41 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Nej inte direkt;) hihi, har tagit det rätt chill den här morgonen:) Morgonpigg som jag är var jag som vanligt uppe tidigt, käkade frukost med mamma och läste DN, mys! Älskar morgon rutiner:) Sen värmde jag vetekudden och kröp upp i soffan och gjorde läsläxan i Göran Tunströms "Juloratoriet" som är tills idag. Efter det slumrade jag till i soffan en halvtimme och sen bar det ut på en promenad i skogen, så skönt:)

Nu sitter jag och försöker hitta mp3 ljudböcker som man kan ladda ner,, gärna gratis.. men det går inte så bra..:/ nån som har något förslag??



Nu måste jag skynda mig att göra mig i ordning innan jag ska till skolan:D Börjar 12:10 idag, YIPPIE:D Men slutar halv 6 tror jag.. hehe,, men skönt med sovmorgon iaf:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Alexander

lyx schema...

2008-09-08 @ 20:50:30
URL: http://aebswe.blogg.se/

Postat av: Hanna

hahaha;)

2008-09-08 @ 22:35:31
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback