Myskväll

2008-09-27 @ 12:22:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjenisen,
är hemma hos Alex. Har käkat frukost, kollat lite på TV och plockat undan lite efter gårdagen. Det var en väldigt lugn kväll men vi hade skitmysigt:) Spelade lite poker och drack tonvis med 2.25 cider från konsum, haha barnsligt värre men fett nice ändå xD Lite senare på kvällen blandade jag till en liten drink med min Smirnoff Raspberry som jag köpte i och med flygresan till Grekland:) 

Gabi och Madde tog lite bilder under kvällen, kanske kan ragga tag på dom och lägga upp på bloggen lite senare. 

Idag blir det mest lugnt tror jag, ska rida och förbereda mig lite inför i morrn då det är tävling på G:D

Vi hörs senare xD

Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback