Namnförslag tack!!

2008-09-18 @ 18:42:25 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Tjenare,
har varit ganska duktig idag:) Var ute och sprang på morgonen vilket var kyligt men ändå mysigt:) Hade bara en lektion idag, matte mitt på dagen, men jag åkte till skolan lite tidigare plus stannade lite efter för att plugga och komma ikapp eftersom jag missade en del medan jag var i Grekland.

Drog in till stan vid 3 tiden, hamnade på samma tåg som Julia så vi satt och snackade skit ett tag, de va mys:) Åkte till Mariatorget och satte mig på ett fik och tog en riktigt god latte som smakade extra gott bara för att det är så höstruskigt ute! Vad som var ännu bättre var att jag slapp betala för den, cafébiträdet tog liksom aldrig betalt, jag satt där med min hundralapp och väntade men så fort hon ställt fram latten åt mig gick hon vidare till nästa gäst:P Det tackar vi för;)
Efter ett tag kom Alex dit och sen drog vi hem till honom där jag e nu:)

Eftersom det är Chiles nationaldag idag har vi käkat EMPANADAS!!:D Världens godaste köttfyllda chilenska piroger, ni MÅSTE smaka dom nån gång! Så jäkla goda.


I morgon is the big day... Vi ska hämta hem valpen!!:D Men vi har ett problem.. har fortfarande inte kommit på något bra namn så nu ber jag er alla, kom med förslag!!:D



Här är en bild på sötnosen:)

Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Sofia

Allt är bara bra med mig tack, har mycket på schemat hela tiden men det är bara att kämpa på ^^ hur är det sj?



Vilken sötis!!! Är det en tjej kan hon heta Svea, Rut eller Kerstin ;) Är den en kille kan han heta Åke, Sven, Knut eller Ragnar ;D Väldigt bra namn om jag får säga det själv ;P berätta vad det blir!



Pussar

2008-09-18 @ 21:02:11
URL: http://sofflock.blogg.se/

Postat av: Julia

BEELLLLAAA :D

2008-09-19 @ 00:46:39
URL: http://juwlea.blogg.se/

Postat av: Alexander

Blanki :D ;)

2008-09-19 @ 20:56:35
URL: http://aebswe.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback