Packapacka..

2008-09-07 @ 22:25:48 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Satte mig ner och skrev en packningslista på eftermiddagen. Den blev minst sagt LÅNG. Grejen med mig är att jag kan inte lämna vissa kläder hemma. Jag vet att 8 linnen och 6 tshirtar är för mycket, jag kommer inte använda alla. Men om jag lämnar någon utav dom hemma så är jag helt hundra på att jag kommer att vilja använda just den någon dag och önska att jag tagit den med mig!! Så för att motverka sånna jobbiga situationer, väljer jag helt enkelt att packa MYCKET!:D

I alla fall.. sen måste man ju få med sig solglasögon, ipod, hårgrejer och hela neccessären! Inget får glömmas:D Hoppas jag får med mig allt..
Philip ska också med förstås:) För er som inte vet det så är Philip med PH min nalle som jag fick i julklapp av mormor och morfar,, ja när kan det ha varit... -98 eller något liknande? Och han följer ALLTID med på resor! Där jag har varit, där har Philip varit;) haha

Nu ska jag chatta och surfa runt lite innan sängdags:D

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Alexander

med blogg hahaha

puss!!!!

2008-09-07 @ 23:09:27
URL: http://aebswe.blogg.se/

Postat av: Hanna

hahaha :D

2008-09-07 @ 23:09:54
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Postat av: anna

Hahahaha philip med PH. Vikka minnen man har med honom. HAhaha



Jag och Sofie - "HAAAAAAANNAAAAAA vi tänker döda Philip med PH nu"



Du - NEEEEEEEEEEEEJ, Faaaaaaaarmooooooooor!



Farmor/mormor - Men barn sluta nu och ge Hanna Philip.

2008-09-08 @ 09:20:46
URL: http://annasch89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback