Tisdag.

2008-09-23 @ 15:15:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Började vid 10 idag med ett härligt matteprov. Det kändes lite sådär innan, men jag tror faktiskt att det gick ganska bra:) Hoppas på det i alla fall xD Sen var lunch och sen spanska så kom hem ganska tidigt idag. Har varit ute på ännu en snigeljakt,, även den här gången utan lycka... Vad ska jag göra liksom?! Det är inte mitt fel att dom har gått i ide eller va dom nu har gjort:/

Sitter och bloggar lite medan Maya lever livet.. ska väl passa henne lite nu, Sofie har tagit hand om busfröet hela dan:)
Sen blire lite hoppning med Olympus på volten här hemma. Pappa ska hjälpa mig. Lite träning inför helgens tävling bara:)

Vi hörs senare!!


Enjoy;)

H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback