Tisdag

2009-04-07 @ 20:22:39 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Hej på er,
läget? Här är allt toppen!

Idag har varit en händelserik dag:) Vaknade upp hos Alex runt 8. Fattar inte att jag vaknar så tidigt av mig själv.. Men men.. Käkade lite frukost medan jag kollade på ett gammalt Top Model avsnitt i alla fall, ni vet den säsongen då Naima va me? Efter Top Model fixade jag till mig lite snabbt och sen tog jag tunnelbanan till Stadsbiblioteket. Lisette joinade mig vid 10 och sen satt vi där i ca 2 timmar och var duktiga! Vid 12-tiden började min mage knorra så då fick det bli en pastasallad i den där mysiga parken som ligger till vänster om Stadsbiblioteket (är sämst på namn...). Verkligen supermysigt att käka ute i solen nu!!



Lite senare på eftermiddagen åkte jag och Alex hem till mig. Mamma skulle in till stan och käka med några kompisar så jag Alex och pappa drog till centrum och käkade på kinan. Det var gott:) Yakiniku in my <3...

Vi kollar väldigt sällan på fotboll här hemma. Pappa brukar liksom bli nerröstad av mig och mamma, hehe.. Men ikväll är det tvärtom!! Pappa och Alex vill kolla på fotboll så då får jag ge med mig.. Tur att bloggen finns;)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Fanny

ja tycker detta robinsson ä mer realistiskt ...hårdare o tuffare..de ä roligare=)

2009-04-07 @ 22:08:20
URL: http://banny87.blogg.se/

Postat av: Linda

hahahah om jag ar wannabee kissie sa ar du wannabee PLUGGISSSS :DD HAHAHA sluta plugga, det aaaar LOOOOOV!!!

2009-04-07 @ 22:39:30
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Postat av: Linda

haha okej pluggis :D halsa alla du med :D och sa far vi ta nagon tjejkvall med ganget ^^ nar jag kommer hem :) :P

ps. lite segt med uppdateringar har va? :P haha skj ds. pusss!!

2009-04-08 @ 22:11:08
URL: http://lindahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback