F R E D A G

2009-08-07 @ 17:58:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Äntligen HELG! Nice. 

Idag har löken och potatisen samt i princip alla skyltar kommit på plats på frukt och grönt avdelningen. Tänk på måndag när alla andra grejer kommer, vad fint det kommer att bli.. Kan inte fatta att det bara är några dagar tills vi öppnar! 
Efter en hel eftermiddag med skyltskrivning pallrade jag mig iväg mot Alex och nu sitter jag här vid hans Mac och surfar runt. "Släkten" (stora delar av den i alla fall) har blivit hitbjudna på middag av Alex föräldrar ikväll så ddom kommer nog ganska snart:) Jag har på känn att det kommer bjudas på något chilenskt.. ;) Smarrigt! 

En liten notis bara..
Är det bara jag som tycker det är jävligt krångligt att hitta rätt uppgång ur tunnelbanan?! Jag blir helt galen! Jag vet att jag har sämre lokalsinne än en gråsten men fasen, jag lär mig ju aldrig vilket håll det är! Även fast jag har gått upp rätt förut liksom:P På perrongen ser det ju likadant ut varifrån man än kollar! Jo jag vet, det finns skyltar. Men ibland säger mig olika gatunamn och parker NADA!
Ett litet i-lands problem jag ville ta upp bara.. Oerhört important..^^

Ha en mysig fredagskväll! Det tänker jag ha :D

Kanske skriver nått mer senare.. :) 

Enjoy;) 

H





Kommentarer

Postat av: Mandiz

haha, de bästa e väl att följa strömmen ;D störst sannolikhet att man hamnar rätt, den kör jag på !! haha pusssss<3

2009-08-14 @ 12:08:09
URL: http://kvadraten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback