Me like stadsbuss

2009-08-06 @ 21:51:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag har jag varit EFFEKTIV! Jobb mellan 8 och 16, därfter en joggingrunda, en smarrig middag och till sist en härlig tur med Olympus :)

Har börjat åka stadsbuss allt oftare (ja i princip varje dag faktiskt) nu när jag jobbar i stan. Det har blivit som en ny liten rutin jag gillar skarpt! Det är så jäääkla härligt att sitta på bussen i stan tidigt på morgonen och kolla ut på alla människor som är påväg till jobb, skola, eller vad tusan dom nu är påväg till! Undrar om folk sitter och kollar på mig och undrar vart jag ska..?



En bild jag tog från bussen häromdan.. Extra fint är Stockholm när det är så fint väder som det varit de senaste dagarna.

Känns så jäkla skönt att det är fredag i morrn..! Helg helg helg! Fan va härligt! En rolig och händelserik sådan blir det för min del också tror jag ;)
I morrn efter jobbet blir det middag hemma hos Alex. Mamma pappa mormor morfar farmor och farfar ska med så det blir nog supermysigt! Bara dom inte börjar berätta om en massa (enligt dom) söta grejer (enligt mig) pinsamma grejer, som man gjorde när man va liten..! Höhö.. Nej, hoppas på att dom skippar sånt ;) Annars ger jag igen! Mohahaha ;)

På lördag blire 50-års fest och sånna brukar ju sällan va trista ;) Bar ska tydligen finnas på plats och det känns ju nice. En drink skulle sitta fint efter den här veckan;)

Kommer lägga upp ett suuupersmarrigt recept på en rosa bulgur sallad som vi käkade till middag idag inom kort!



Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback